سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

طبقه بندی موضوعی
جستجو در سایت
آخرین نظرات

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ب.ظ

۰

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان در مراسم گرامیداشت ۹دی در شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه حماسه ۹دی تفکر و نگاه فاطمی دارد افزود: در ۹دی مردم ولایت مدار از توهینی که به نهضت و قیام عاشورا شده را بر نتابید و پاسخی کوبنده به متعریضن به حقوق کشور داد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی اظهار کرد: آنچه به برکت خون شهدا در انقلاب اسلامی ایران بدست آمده میراثی گران بهاست که نسل های بعد آن تا پای جان در این راه ایستادگی می کنند.

وی در ادامه افزود: در انتخابات ۸۸ خواص حواس پرت در امتحان الهی مردود شدند و تمام شیرینی حضور حماسی مردم را با عملکرد ضد نظام به تلخی کشاندند. حماسه ۹دی نشان دهنده حمایت مردم از ولایت بود که در فضای غبار آلود فتنه با پیمودن راه ولایت تا پای جان ایستادگی می کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان اضافه کرد: انتخابات ۸۸ به عنوان یک مانور مردم سالاری دینی با مشارکت بیش از ۸۵ درصدی انجام شد که با بی بصیرتی خواص منفعت طلب باعث خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد شد و دشمنان این مرز و بوم را برای وارد کردن تحریم های بیشتر تشویق کرد.

وی با اشاره به اینکه خواص منفعت طلب باعث خانه نشینی علی (ع) شدند، ولی مردم با بصیرت ایران تابعیت خود از ولایت را، در خلق حماسه ۹دی نشان دادند افزود: با تأسی از مجاهدت قیام حضرت امام (ره) و تابعیت از ولایت عزت و امنیت در کشور برقرار است.

مهدی اظهار کرد: آنهایی که نامه بی سلام به رهبری نوشتند زبیریان زمانند که حماسه حضور ۸۵ درصدی مردم را در انتخابات با بی بصیرتی خود به تلخی کشاندند و رهبری با تمام فشار های رسانه ای و جانبی بر اجرای قانون تاکید کردند، ملت ایران خیانت فتنه گران هرگز فراموش نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت: شیعه در طول تاریخ از فتنه گران ضربه خورده است که سکوت خواص بی بصیرت با حضور در فتنه تفاوتی ندارد. ابو موسی اشعری زمانه هر روز به دنبال پایان حصر فتنه گران است که باید به این نماینده مجلس گفت: شما به جای حل مشکلات رکود اقتصادی کشور، مشکل ازدواج جوانان، اشتغال و فاصله طبقاتی به دنبال منفعت طلبی و سهم خواهی خود از نظام هستی!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">