سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

طبقه بندی موضوعی
جستجو در سایت
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

۰

شهید مطهری مقابل فرهنگ منحط جاهلیت جدید ایستاد

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم اظهار کرد: شهادت روز شهود و تولد معنوی و ملکوتی فرد است و شهید به محض شهادت انوار جمالیه و جلالیه حضرت حق و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را مشاهده می‌کند.

وی به رؤیای صادقه علامه مطهری در شب قبل از شهادت او اشاره کرد و افزود: استاد مطهری در رؤیای صادقه رسول خدا (ص) را ملاقات می‌کند که در جمع علما او را در آغوش گرفته و لب حق‌گوی اسلام ناب محمدی (ص) را بوسه می‌زند.

مهدوی با بیان اینکه استاد مطهری روز پس از رؤیای صادقه ترور می‌شود، تصریح کرد: سالروز شهادت مطهری روز معلم نامگذاری شده تا استادان و معلمان بدانند در تبیین معارف دین نباید منفعل و جو زده عمل کنند و در مقابل فرهنگ منحط جاهلیت جدید باید با شهادت و شهامت مقابله و مبارزه معرفتی و علمی داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، شهید مطهری را نمونه و الگوی واقعی عالمان دینی خواند و تصریح کرد: علامه مطهری در حفاظت از حریم اندیشه و تفکر الهی و دینی عاشقانه قلم زد و سخنرانی کرد.

وی به تبیین و رفع شبهه‌های دینی آگاهانه شهید مطهری اشاره کرد و گفت: استاد مطهری شجاعانه در قبال هجمه دیو صفتان فرهنگی و معرفتی به مقابله پرداخت و صادقانه در مقابل انحراف‌های فکری و معرفتی مقاومت کرد.

مهدوی با تاکید بر مقاومت برای حفظ هویت دینی و ملی در قبال شبیخون معرفتی، علمی و معنوی دشمنان دین و آیین، خاطرنشان کرد: فرزندان حقیقی مکتب شهید مطهری سرسپرده و جوزده تجلیل و تشویق عناصر غرب‌زده دشمنان نمی‌شوند.

وی فرزند مطهری بودن را به معنای تاختن بر اسلام آمریکایی خواند و اظهار کرد: فرزند حقیقی مطهری بر اسلام ناب محمدی (ص) تاکید دارد.

مهدوی متذکر شد: مطهری تابع ولی و امام، عاشق دین خدا، مبارز با فرهنگ منحط غربی و اهل مقاومت نسبت به اباحه‌گری و تساهل و تسامح بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان افراد دارای ویژگی‌های مذکور را فرزندان معنوی و راهروی شهید مطهری عنوان کرد و افزود: از اینکه امام (ره) شهید مطهری را پاره تن خود معرفی کرد می‌توان فهمید آنها که ویژگی شهید مطهری را داشته باشند فرزندان راستین و معنوی امام (ره) هستند بنابراین انتظار می‌رود یادگاران امام راحل مشی شهید مطهری در مبارزه با اسلام آمریکایی و تبعیت از ولی فقیه را در خود متجلی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
سپهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">