سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

طبقه بندی موضوعی
جستجو در سایت
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

۲

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب مهندس جعفرزاده نماینده ی محترم مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در روزهای اخیر بخشی از اظهارات تامل برانگیز جنابعالی در حوزه ی مسائل سیاسی کشور، تأسف و تأثر بسیاری از مومنین و دلبستگان به نظام مقدس اسلامی را برانگیخت وهمین ،انگیزه نوشتن این نامه گشت که از باب خیرخواهی و نصح بر مسئولین و کارگزاران همچون حضرتعالی قلم بر کف گرفته تا در روز قیامت محکوم به سکوت نابحق نگشته باشم و اگر خدا بخواهد بر وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر اداء تکلیف نموده باشم.

و ما جناب مهندس جعفرزاده بسیاری از مردم که به شما اعتماد نموده و رأی داده اند به اعتبار مقام رفیع و شأن عزیز جانبازی و ایثارگری در دفاع مقدس از نظام اسلامی بوده و علاوه براین اعتماد، بسیاری از خانواده های شهدا به شما به جهت سابقه ی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، عامل حضورتان در مجلس شورای اسلامی کشور عزیزمان شده است. لذا انتظار به حق مردم شهید پرور و ولایتمدار رشت ،گیلان و ایران از شما وکیل ملت ، پیگیری مشکلات و رفع نواقص اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

جناب مهندس جعفرزاده آیا رواست با وجود مشکلات و گرفتاری مردمی که بارها و بارها اعتمادخویش را به نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده و بدین جهت هزینه های مقاومت جانانه در عرصه ی دفاع مقدس و حماسه سازی سیاسی و اقتصادی خویش پرداخته اند شاهد اظهارات صرف جناحی و باندی گردند؟!؟ آن هم در تجلیل و تعظیم از افرادی که در سال ۸۸ عظمت حماسه چهل میلیونی مردم را با هوس قدرت طلبی به کام نظام و مردم تلخ نموده اند و به دروغ تهمت بزرگی به نظام برآمده از قطرات خون پاک شهیدان زده اند و هنوز که هنوز است از محضر مردم ایران عذر خواهی نکرده اند و این روزها عمروعاص گونه به تطهیر شخصیت مطرود خویش رو آورده اند؟!؟

نماینده محترم انتظار مردم این دیار از  مسئولینی همچون شما این می باشد که فکر و تدبیری برای حل مشکل اشتغال و گرانی نمایید و یا فکر و ذهن امثال شما به ارتقاء وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گیلان باشد .وبا توجه به همراهی کامل و دوستی قدیمی شما با مسئولین استان مخصوصاً جناب مهندس هاشم نیا استاندار محترم گیلان؛ وضعیت برای تدبیر و برنامه ریزی و تحقق ایده هایتان بسیار مهیا گشته و در ادامه راه نیز در دولت جدید آقای روحانی کلیه مقامات سیاسی و مدیریتی استان و کشور عزم شما را برای پیشرفت وسازندگی یاوری می دهند. بنابراین با توجه به شعار اعتدال گرایی ودوری از افراط وتفریط که ازشما عزیز زیاد شنیده می شود نباید وقت و انرژیتان صرف مدح و ثنای سران و نقش آفرینان فتنه ۸۸ گردد بلکه در آرامش و امید حاصل ازحضور حماسی مردم عزیزکشورمان درانتخابات ریاست جمهوری به فکر تحقق عدالت و پیشرفت در دهه چهارم انقلاب باشید .

برادر عزیز فرزندان این مرزوبوم خریدار ایده ها و برنامه های راهگشا در زمینه ی تولید علم و تولید ثروت و کارآفرینی و شیفته ی مدیریت عاقلانه فرهنگی و اجتماعی می باشند، لذا عرضه کننده تدبیر ، برنامه ریزی ، امید ، نشاط و اخلاق باشیدکه تایید خداوند متعال و خشنودی امام زمان (عج) و دعای خیر خانواده های معظم شهدا و مردم را برای خویش داشته باشید .

جناب جعفرزاده همانطورکه می دانید و حضرت امام (قدس سره) فرمودند میزان، حال افراد است لذا سوابق مبارزاتی و انقلابی به تنهایی کفاف از سربلندی و افتخار نمی کند که انقلابی ماندن مهم است نه انقلابی بودن؛ شاید شهید راه ولایت ،محمد بن ابی بکر پنج درصد سابقه مبارزه و مجاهدت امثال جناب زبیر سیف الاسلام یا طلحه الخیر صحابه مشهور پیامبر را نداشته اند اما یکی به واسطه تبعیت از ولایت ولی خویش به شهادت در راه حق رسید و آن دو دیگر خائن به مقام ولایت گردیدند .

عزیز برادرم

خاطره ی تلخ خیانت به نظام مقدس اسلامی در سال ۸۸ توسط نقش آفرینان فتنه گر از حافظه مردم و شیفتگان ولایتمدار پاک شدنی نیست همان هایی که خواسته اند دروغ بزرگ تقلب را نهادینه کنند اما نتوانستند؛ همان هایی که آشوب بپاکرد اند و وقتی جواب دندان شکن ملت را در نهم دی دیدند به لندن مرکز استعمار پیر گریختند .همان هایی که با بغض های شخصی خویش دستاوردهای عظیم انقلاب را ندیدند و در زمان جنبش بیداری اسلامی به سیاه نمایی در نظام اسلامی پرداختند که مورد عنایت رسانه های ضد قرآن و ضد اسلام و صهیونیستی عالم قرار گرفته اند که دیگر نیازی به تجلیل و تبجیل ندارند .

برادر عزیزم در آخر از تصدی وقتتان که باید برای برنامه ریزی و رصد و تدبیر امور مهم مردم بگذرد عذر می طلبم و توفیق خدمت به مردم را برایتان از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

امید است فرصت قدرت به برکت خدمت منتهی، و پایبندی به اصول ، اجتناب از فروع را ثمر دهد و اراذل مورد قهرتان و افاضل امت تحت مهرتان قرار گیرند .

ومن ا …توفیق

العبد سعید مهدوی

والسلام

و بعد از جوابیه ای از طرف نماینده ی ما! نامه ی دومی از طرف ایشان نوشته شد:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب مهندس جعفرزاده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

پیرو تماس تلفنی با حضرت عالی برای ارسال نامه دلسوزانه ام به محضرتان درمورد اظهارات اخیر سیاسی شما [سوال نموده اید که آیا نامه تان را (یعنی نامه بنده) رسانه ای نموده اید؟ که عرض کردم هنوز نه اما چون اظهارات تان بعنوان نمایندگی مجلس رسانه ای و علنی شد لذا رسانه ای شدن منطق و بیان خویش را یک امر طبیعی می بینم اما چون فرمودید که جوابیه منتقدان را منتشر کردید لذا به ارسال نامه به شخص حضرتعالی اکتفا نمودم و اکنون که جوابیه شما را به منتقدین اظهاراتتان مطالعه نمودم] بر آن شدم نامه ای دیگر حامل نکات ذیل خدمتتان معروض داشته و البته از رسانه ای شدن هر دو نامه ام به مشا دریغ ننمایم که حسب آیه شریفه (فبشرعبادلّذین یستمعون قول فیتّبعون احسنه) زمینه تضارب افکار و موعظه حسنه و بالتبع آن جدال احسن و موجب بیان حقایق و زمینه گفتگوی دوستانه گردد لذا با عذر خواهی مجدد از تصدی وقتتان نکاتی از باب صداقت به عرض می رساند. البته امید است نقد اینجانب را اهدای عیوب بر برادر مومن تلقی نمائید و حساب حقیری که در شبهای قدر و حتی روز قدس در کنار مضجع شریف علی بن موسی الرضا (علیه آلاف و تحیت والثنا) دعاگوی خادمین دین بوده ام با برخوردهای مذکور در دل نوشته تان یک کاسه ننمایید.

اول: اینکه چه به انتخاب خود یا به اجبار دیگران به عرصه انتخابات مجلس حضور پیدا نموده باشید بهر صورت الان برکرسی مقدس و خطیر نمایندگی مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی تکیه زده اید و امانت بزرگ بر دوش شما می باشد و لذا انتظار و توقع بیشتری در بیان منطق و مسائل ملی و استانی از شما می رود و همچنان که در دل نوشته تان از اظهارات و رفتار احساسی و پوپولیستی و عوامانه خرده گرفتید و اعلام انزجار نمودید پس از شما خواهش می کنم خود گرفتار این مصیبت نگردید .

دوم: اینکه همچنان که در دل نوشته تان به حق فرمودید – با هیچکس هم عقد اخوتی نبسته ایم تا روزی از آقای دکتر روحانی دفاع خواهم نمود که پیرو ولایت مطلقه باشد – بدانید که اکثریت رای دهندگان به دکتر احمدی نژاد نیز اینچنین بوده و هستند و با احمدی نژاد عقد اخوت نبسته اند و البته چشم به کلام رهبری دوختند که با همه نقاط ضعف که دولت دهم داشته (که شما هم اشاره فرمودید ) اما در روزهای اخیر بیان نقاط قوت این دولت را نیز یاد آوری نمودند شما که پیرو ولایت مطلقه فقیه می باشید چرا همچون تحلیلهای منصفانه ولی امرتان بیان سخن نمی نمایید آیا نقد منصفانه از حریت و صداقت انسان چیزی کم و کاست می نماید؟

سوم: برادرم در مورد حضور نقش آفرینان فتنه در مراسم تحلیف مجلس در دل نوشته تان استدلال آوردید که – واما در رابطه با تحلیف ، ما عده ای از نماینگان به صلاح حیثیت کشور نمیدانیم که زمانیکه حدود بیست رئیس جمهور ونخست وزیر و رئیس مجلس دنیا ویکهزار نفر مهمان در مجلس حاضر میشوند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور اسبق کشورمان غایب باشند و ما بگوئیم مثلا سرما خورده اند و در جلسه حاضر نیستند ! و اسباب خنده حضار رافراهم کنیم ! پیشنهاد کردیم توسط هیئت رئیسه و مشخصا رئیس مجلس اجازه اش از مقام معظم رهبری اخذ شود طبیعی است به هر شکلی ایشان تدبیر نمودند اقدام میشود و اگر صلاح ندانستند و یا تدبیر دیگری کردند همه ما تابعیم و کاملا از نظر ایشان مثل همه ادوار حمایت خواهیم نمود .-

برادر اگر عناوین حقوقی افراد همچون رئیس جمهور اسبق ایران مجوز حضور در مراسم تحلیف باشد پس بنی صدر چرا محروم بماند؟! مگر سوز و گداز فرمایش نائب امام زمان در دیدار با دانشجویان (و موارد مشابه قبل از آنرا ) در مورد کسانی که اردوکشی خیابانی کردند و کشور را بر لبه پرتگاه بردند شما نمایندگان محترم نشنیده بودید؟ که دوباره ولی امر را به خاطر حضور نقش آفرین فتنه به محظورات انداخته اید و اگر بنا بر سئوال از رهبری و تصمیم گیری ایشان بود چرا قبل از اظهار نظر ایشان به بیان فراگیر رسانه ای پرداختید؟!

چهارم : در قسمتی از دل نوشته تان آوردید – در آن مقطع که مردم از سرمایه داری و لوکس گرایی بیزار بودند این شعارها خریدار پیدا کرد از طرفی عملکرد بد خانواده هاشمی علی الخصوص فرزندانش هم دلیل بر علت شد و آن اتفاق افتاد و احمدی نژاد رای آورد و رئیس جمهور شد ! – بحق گفته اید عملکرد بد خانواده هاشمی خصوصا فرزندانش ، اما سئوال من طلبه از شما اینست که آیا تا کنون کمترین اظهار برائت و ناراحتی از جناب آیت الله هاشمی، نسبت به عملکرد بد فرزندان و خانواده شان دیده یا شنیده اید که بسیار مشتاقم ذخیره انقلاب از عملکرد بد فرزندان و خانواده اش و کارگزارانش کمترین برائتی نماید که یکی از آزمایشات بزرگان، فرزندانش بوده اند همچنان که خدای حکیم فرمود: إنما أموالک موأولادکم فتنه

پنجم: بحق نوشتید که – مشخص است هر کس بعد از خطبه معروف اتمام حجت مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به هر نحوی از انحاء از عاملین آن اتفاقات دفاع کند جزء فتنه گران است نه قبل از آن – جناب جعفرزاده آن عزیزانی که در مصاحبه و اظهارات اخیرتان موجب افتخار کشور نامیدید بعد از اتمام حجت ولی امر، از فتنه گران حمایت کرده و می کنند و تا کنون عذر خواهی نکرده اند و نخواهند کرد چون خود سهیم ماجرای فتنه بوده اند .پس صداقت و حریّت خویش را به پای ایشان هزینه ننمائید.

و آخر اینکه، نقد منصفانه، ادبیات فاخر، نگاه همه جانبه، عدم وابستگی به باند قدرت و ثروت، دیدن اولیت ها و پرداخت هزینه های متناسب برای مصالح و اولیت های ملی و استانی شایسته یک نماینده ایثارگر، صادق و حر می باشد همین را خواهانیم و بس، همواره مورد تائید حق باشید و یاور ولایت .

والسلام

العبد سعید مهدوی

نظرات (۲)

درود بر جناب اقای دکتر جعفرزاده که با سخنانش و عمل به وظایفش به نحو احسن دل مردم و امام زمانمان را شاد و در دل تندروهایی مثل شما آتش بر افروخته 
با سلام
از نکته سنجی و دلسوزی و توجه جنابعالی به مسائل کشور و استان کمال تشکر را می نماییم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">