سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

طبقه بندی موضوعی
جستجو در سایت
آخرین نظرات

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

۱

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان گفت: حجاب و عفاف یک بحث تربیتی است، رسانه ها به جای ساخت برنامه های خشک ،غیر مستقیم حجاب و عفاف را در کارتون ها و انیمیشن ها که برنامه های جذاب و تاثیر گذار‌ترهستند قرار دهند.

حجت الاسلام سعید مهدوی ، فعال فرهنگی استان گیلان در گفتگویی در مورد راهکارهای جلوگیری از بدحجابی در جامعه گفت : قدمت بی حجابی و بدحجابی در جامعه ما به سالهای اخیر برنمی گردد بلکه این معضل سالیان درازی است که در جامعه ما نهادینه شده است و نمی شود تصور کرد که این موضوع را طی زمانی کوتاه حل کرد که در این صورت با عدم پیگیری روبرو خواهیم شد....

وی افزود: حجاب و عفاف یک بحث تربیتی است که باید از مهد کودک و آموزش و پرورش شروع شود ،البته رسانه ها هم باید به جای برنامه های خشک که در مورد حجاب و عفاف دارند این بحث را به صورت غیر مستقیم درکارتون ها و انیمیشن ها که برنامه های جذاب و تاثیر گذار‌ترهستند قرار دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در ادامه اظهار داشت: بسیاری از فیلم ها که ترویج بدحجابی و بی حجابی را در جامعه ترویج میدهند،توسط مراکز رسمی تایید می شوند.

مهدوی گفت: بی حجابی و بد حجابی تنها از تهاجم فرهنگی غرب نیست بلکه کج سلیقه‌ای و بی‌تفاوتی دستگاه های داخلی است زیرا مصوباتی که در مورد بحث حجاب بوده است هیچ وقت رنگ اجرایی نگرفته است.

وی راهکار تحقق حجاب و عفاف در کشور را پیگیری تمام دستگاه های دولتی به خصوص رسانه ملی و حوزه علمیه دانست و گفت : آموزش و پرورش ،دانشگاه و مهد کودک ها که از بهزیستی مجوز می گیرند و حتی رسانه ملی زیر نظر دولت است و دولت باید نقش خود را به درستی ایفا کند و توپ را در زمین دیگران نیندازد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: تهاجم فرهنگی ابتدا در مسئولین اثر گذاری کرده و بعد به توده مردم منتقل شده است.

نظرات (۱)

۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۰ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
سلام
پایدار باشید...

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">