سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

سپهر

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان)

طبقه بندی موضوعی
جستجو در سایت
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

۰

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مداحان رسانه شیعه محسوب می‌شوند اظهار کرد: جبهه فرهنگی ولایی در طول تاریخ نقش موثری داشتند و حتی در عصر حضور امام معصوم (ع) نقش ویژه‌ای در ایجاد فضای سیاسی و اجتماعی ایفا کردند.

وی به تشویق و توجه ائمه اطهار (ع) به مداحان اشاره کرد و افزود: اثرگذاری روحی و روانی ستایشگران مکتب عصمت و طهارت در تبلیغ چهره به چهره و برانگیختن شور مناسب با شعور دینی حائز اهمیت است.

مهدوی با بیان اینکه ستایشگران اهل بیت (ع) نقطه قوت مذهبی و فرصت موثر تبلیغی دین محسوب می‌شوند، بیان کرد: مداحان اهل بیت (ع) همیشه مورد طمع دشمنان مکتب و مذهب اهل بیت (ع) بودند.

کارشناس مسائل مذهبی به تلاش رسانه‌های دجال‌صفت دوره آخرالزمانی در خنثی کردن ستایشگران اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: رسانه‌های مذکور به‌دنبال خنثی و بی‌اثر کردن مداحان اهل بیت (ع) هستند و حتی برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهند از آنها سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جناح مومن انقلابی و جوان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ستایشگران اهل بیت (ع) را مورد توجه ویژه قرار داده است، تصریح کرد: ستایشگران اهل بیت (ع) برای هماورد آخرالزمانی جبهه حق و باطل نیازمند آموزش و آمادگی بیشتر برای اثرگذاری دینی و اجتماعی هستند.

مهدوی از برگزاری دوره آموزشی ستایشگران اهل بیت (ع) در گیلان خبر داد و یادآور شد: فضاسازی و مهیا کردن بستر انس و الفت در جمع مداحان اهل بیت (ع) از اهداف برگزار کلاس‌های آموزشی مذکور است.

فعال فرهنگی گیلان هم‌فکری و هم‌اندیشی ستایشگران اهل بیت (ع) را مهم دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی، توانمندسازی و تعیین نقشه راه برای مجاهدت و مبارزه فرهنگی ستایشگران اهل بیت (ع) در عرصه جهاد اصغر هماوردی با جنگ نرم و حتی آماده کردن آنها برای جهاد اکبر تبلیغی در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دجال‌های آخر زمانی، صهیونیسم جهانی، نظام سلطه و استکبار جهانی از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های آموزشی مذکور است.

وی با بیان اینکه در جنگ بین حق و باطل کنونی ابعاد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه مورد حمله واقع شده است، اظهار کرد: ستایشگران اهل بیت (ع) یکی از سنگربانان مبارزه با جنگ نرم با تبلیغ و هنر رسانه‌ای خود هستند.

مهدوی تلاش ستایشگران اهل بیت (ع) را برگرفته از اظهار ارادت به ولایت و ارادت به انسان کامل معصومین (ع) عنوان کرد و افزود: مبارزه مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) صحنه دفاع و حتی هجمه به دشمنان دین، آیین و کیان مملکت اسلامی در تمام حوزه‌های اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است.

فعال فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه به خاطر یک ستایشگر خالص اهل بیت (ع) فضا برای خودسازی جوانان مهیاتر می‌شود، بیان کرد: تلاش ستایشگران اهل بیت (ع) انگیزه‌های جهاد اصغر را بالا برده است.

وی به بالا بردن انگیزه رزمندگان اسلام توسط ستایشگران اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش مداحان در حوزه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

مهدوی با بیان اینکه دشمنان متوجه تاثیرگذاری ستایشگران اهل بیت (ع) شده‌اند، تصریح کرد: دشمنان برای لوث کردن مداحی، نوحه‌سرایی و بزرگداشت مجالس اهل بیت (ع) به طور مستقیم و غیرمستقیم سرمایه‌گذاری کردند.

کارشناس مسائل مذهبی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براینکه؛ شعر باید در جهت مبارزه با باطل هویت یابد اشاره کرد و یادآور شد: مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) باید در راستای موضوع مذکور صنوف خود را سامان دهند تا به اهداف جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان برسیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">